ΥΠΕΣ:Τελικά αποτελέσματα Δήμου Παιονίας.

ΥΠΕΣ:Τελικά αποτελέσματα Δήμου Παιονίας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ: ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΗΜΟΥ ΠΑΙΟΝΙΑΣ.

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Η Σόνια Συμεωνίδου εν δράσει!


symeonidou-sonia
«Παιονία εν Δράσει» είναι το όνομα του συνδυασμού, με τον οποίο θα κατέβει στις εκλογές του Μαίου ως υποψήφια δήμαρχος, η Σόνια Συμεωνίδου.
Σε χαιρετισμό της προς τους δημότες μέσω ανάρτησης στην σελίδα του συνδυασμού στο facebook, η πρώην δήμαρχος Αξιούπολης αναφέρει:
«Επέλεξα να επικοινωνήσω μαζί σας γιατί αμφιβάλλω πλέον αν η σιωπή είναι χρυσός.
Αμφιβάλλω αν η ηχηρή σιωπή μπορεί να αποτελέσει απάντηση στα δρώμενα της κοινωνίας μας. Οι προκλήσεις και οι ανάγκες έχουν ανοίξει ένα καινούριο κεφάλαιο στην τοπική αυτοδιοίκηση.


Αγωνίζομαι από το 1994 στην Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση και από το 2000 στην τοπική. Έδωσα και δίνω την ψυχή μου. Πάλεψα και στάθηκα, συγκρούστηκα και προχώρησα, δούλεψα από όποια θέση με έταξε η ψήφος και η εμπιστοσύνη του κόσμου. Και νομίζω ότι απέδωσα. Από φιλότιμο και αίσθημα ευθύνης αποκλειστικά. Δε χρησιμοποίησα θεσμικούς ρόλους για επαγγελματική αποκατάσταση ή πλουτισμό, δεν ήρθα σε συναλλαγή, δεν επεδίωξα ούτε αγόρασα έμμισθες θέσεις. Αυτό το γνωρίζει και ο τελευταίος δημότης μας. Με αμετακίνητη συνέπεια σε όλη τη διαδρομή μου όχι μόνο στις αρχές αλλά και στις πρακτικές. 
Σήμερα δηλώνω και πάλι < ΠΑΡΟΥΣΑ >. Γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να νοικοκυρέψει κανείς αυτόν τον τόπο. Πόσο δύσκολο είναι να πείσει κανείς έναν προδομένο και εξαπατημένο κόσμο να πιστέψει και να δείξει εμπιστοσύνη. 
Δηλώνω ΠΑΡΟΥΣΑ υποψήφια Δήμαρχος Παιονίας χωρίς να τρέφω αυταπάτες και ψευδαισθήσεις. Χωρίς να <μασάω τα λόγια μου>. 
Είμαι έτοιμη να ανοίξω με την τοπική μας κοινωνία έναν ειλικρινή διάλογο με ανοιχτά χαρτιά, να αναδείξω ποιοτικές αξίες σε όλα τα επίπεδα, τέτοιες που δεν υπάρχουν ούτε στην κολακεία, ούτε στην υποκριτική αντιπαλότητα.
Ξεκινάω με στόχους την αξιοπιστία, την αλλαγή πραγματικότητας, την ανανέωση, την αυτονομία της τοπικής αυτοδιοίκηση από εξαρτήσεις και σκοπιμότητες. 
Μετά από πολλά χρόνια στην Αυτοδιοίκηση δε χρωστάω σε κανένα, παρά μόνο σε ΣΑΣ, στου συνεργάτες μου, στην οικογένεια μου και πάνω από όλα στον Θεό που μου δίνει τη δύναμη και τις αντοχές να συνεχίζω.
Σήμερα που τα έργα λείπουν και τα παραδείγματα βρίσκονται σε ανεπάρκεια χρειάζεται ΝΕΟ αξιακό πλαίσιο, ενίσχυση της συλλογικότητας, ενωτικό βλέμμα, Δημοκρατική ευαισθησία. Ζητώ από όλους σας να αγκαλιάσετε και να στηρίξετε την απόφαση που πήρα να είμαι υποψήφια δήμαρχος Παιονίας. Είμαι αισιόδοξη, γιατί η αισιοδοξία είναι όχημα των οραμάτων.
Το επόμενο διάστημα θα προχωρήσω σε όλες εκείνες τις κινήσεις που στοχεύουν σε ένεν ευρύ διάλογο, με όσο το δυνατόν μεγαλύτερες προσεγγίσεις και καλόπιστη αποδοχή.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για το χρόνο που αφιερώσατε να διαβάσετε αυτή την επιστολή και να μοιραστείτε τις σκέψεις μου.
Σόνια Συμεωνίδου
Υποψήφια Δήμαρχος Παιονίας»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου